אודות פתרונות ושירותים שותפים עסקיים הודעות לעיתונות אירועים חברות בנות קריירה
חברות בנות:
 >  חטיבת השירות והפרויקטים - Interserve
Emet OEM Solutions
חטיבת EMET Technologies Division
חטיבת אבטחת המידע והתקשורת - ספיידר (Spider solutions)
חטיבת א.מ.ת-ברמור (Emet-Barmor)
חטיבת הפרוייקטים ומיקור חוץ - הורייזן טכנולוגיות
חטיבת השירות והפרויקטים - Interserve

אינטרסרב עוסקת במתן מכלול פתרונות שירות לפלטפורמות ומוצריםשל החברות המיוצגות ע"י קבוצת א.מ.ת מיחשוב.

החברה מספקת שירותים לחברות וארגונים מובילים, ממגוון רחב של מגזרים , בתעשייה ובכלכלה הישראלית.

מערך השרות  
במערך השירות כ- 70 עובדים קבועים, ומתוכם כ- 60 מהנדסי שירות חומרה ותוכנה. בנוסף למערכות מתוצרת SUN  ו- IBM תומכת אינטרסרב גם במוצרים משלימים נוספים מתוצרת יצרנים המיוצגים ע"י קבוצת א.מ.ת מיחשוב כגון : Symantec , NetApp , Platform ,RedHat , Novell, Voltaire ועוד.
צוות מומחים
בחברה עשרות עובדים , רובם מהנדסי שרות תוכנה וחומרה ממיטב מהנדסי ה- UNIX  בארץ, בעלי ניסיון מצטבר של עשרות שנים, וכן אנשי סיוע לוגיסטיקה ומנהלה. הצוות הטכני מתעדכן ולומד באופן שוטף את החידושים בפתרונות המחשוב הנתמכים.
מרכז תמיכה טלפוני
מרכז השרות בחברה כולל מוקדי תמיכה טלפוניים לחומרה ותוכנה. המוקדים, המאוישים בכל שעות העבודה, עומדים לרשות לקוחות החברה למתן סיוע מיידי בפתרון בעיות בהן נתקלו בתפעול מערכותיהם. תקלות אשר אינן נפתרות טלפונית או באמצעות התחברות במודם, מטופלות ע"י אנשי השרות באתר הלקוח לאחר תיאום עמו.
מוקד השרות מגובה ע"י מרכזי תמיכה של  Veritas, Netapp IBM, Sun Enterprise Services
הפועלים 24 שעות ביממה.
מעבדת אינטגרציה ובדיקת איכות
לחברה אגף לוגיסטי, מעבדת אינטגרציה ובדיקת איכות המסייעים בהספקת מערכות ללקוחות במועד הנדרש, בתצורה המוזמנת ובאיכות מירבית.
 
Manager Authorized SunService
אינטרסרב הנה החברה המובילה בארץ למתן פתרונות שירות לפתרונות מבוססי Sun Microsystems. לחברה אישורבארץ לפעול כ- ASSM Manager Authorized SunService וזאת לאחר בדיקות קפדניות שבוצעו ומתבצעות באופן שוטף ע"י אנשי Sun .
Premier Business Partner של IBM
א.מ.ת מיחשוב היא החברה הראשונה בישראל שקיבלה תואר זה, שהינו התואר הבכיר ביותר לשותף עסקי ב-IBM. לקבוצת א.מ.ת מיחשוב פעילות עסקית רבה בסביבת IBM, הכוללת פרויקטים תשתיתיים עבור שרתי אינטל, שרתי UNIX ושרתי אחסון. תואר ה- Premier Business Partner ניתן לשותפים עסקיים בעלי היקף פעילות כספי גדול ב-IBM, בעלי הכשרה טכנית ומכירתית, ועל סמך סקר שביעות רצון שיבמ עורכת בקרב לקוחותיה.
תו תקן ISO9001:2008
לאינטרסרב מערכת איכות מאושרת ISO9001:2008 בפיקוח מכון התקנים הישראלי.
מגוון פתרונות שירות המותאמים לכל ארגון ולדרישותיו כולל:
  • מתן שירותי תמיכה וסיוע טכני ברמת החומרה ומערכות הפעלה לפי SLA
  • ביצוע פרויקטים ושירותים מקצועיים.
  • חבילות שירות מגוונות באמצעו מיקור חוץ.
חבילות שרות
החברה מעמידה לרשות הלקוחות חבילות שרות אשר מתוכן יכול הלקוח לבחור חבילת שירות קיימת או לבנות את החבילה המתאימה במיוחד עבורו. לחברה מספר סוגי שירותים: בסיסי (זמן תגובה של 8 שעות), מורחב (זמן תגובה של 4 שעות), שירות PICS (Phone In Consulting Service) (זמן תגובה טלפוני של שעה אחת), שירות לפי קריאה (זמן תגובה מוקדם ככל האפשר), שירות תפור (מוגדר עפ"י צרכי הלקוח)